Namiotohamak / Hamakonamiot

środa, Styczeń 13th, 2016

Namiotohamak to nie jest japońskie słowo, wbrew pozorom. Wpisz hasło „tent hammock ebay” a wyskoczą Ci dziesiątki aukcji z namiotohamakami. Rzecz wg mnie bardzo przydatna. Oryginalna. i zapewne o wiele wygodniejsza niż zykłynamiot namiotzwykły. Jedynie jeśli planujesz wyjechać z narzeczoną to pewnie rozsądniejsza opcją będzie wersja naziemna. Wygląda też kosmicznie – i wcale nie jest drogie – już od 2 – 3 stówek.

hamakhamak5hamak4hamak3

Steam-punks

wtorek, Styczeń 5th, 2016

Steampunkowe gadżety czasem są bardzo ładne. Ich ładność wynika z odmienności – to jest tak jak w Pulp Fiction kiedy Vincent mówi o drobiazgach różniących USA i Europę. Niby to samo a jednak trochę inne. I dlatego ludzie kupują. Mogą być świetnymi upominkami (usb)- mogą też odmienić wnętrze mieszkania(żarówki).Sporo jest tego na zachodnich portalach aukcyjnych, z kąd wywodzi się cała moda.(hasła: „steampunk bulb”, „steampunk usb”, wogle steampunk + cokolwiek zwraca jakiś gadżet).

pudełkobiżuteriażarówka1żarówka2usb2usb1

 

a na koniec trailery 2 gier w dzisiejszych klimatach:

Kosmiczne Pecety

wtorek, Styczeń 5th, 2016

Być może pamiętasz drogi czytelniku kultowy swego czasu film „Pi” ? Ten o genialnym matematyku ? Max się nazywał i miał super tajny procesor w domu i całą masę super sprzętu komputerowego, wszystko wyglądało bardzo ładnie: wtyczki, kable, wiatraczki, lampy i superprocesory… Film stary (z 1998 roku). Mamy 2016 rok –  każdy może się już poczuć jak Max, nie będę się rozpisywał.. wrzucam tylko linka do trailera filmu i zdjęcia pecetów (obudowy dostępne są na allegro i eBayu i wszędzie w ogóle), kosztują sporo więcej niż blacha, ale zobaczcie tylko… (można szukać pod hasłami: „glass pc case”, „wall mounted pc”,”custom pc case”).

 

custom pc casecustom pc case z chłodzeniem wodnymwisząca obudowa z chłodzeniem wodnymobudowa z plexy

Converse Weapon

wtorek, Październik 20th, 2015

Buty Converse Weapon były swego czasu tym czym, są w chwili obecnej Nike Hyperdunk – najpopularniejszym i najlepszym butem w lidze NBA. Grali w nich najlepsi: Larry Bird i Magic Johnson oraz wielu, wielu innych – bo były modne i dobre (w zasadzie nadal są :). Dziś nieco odświeżoną i przeprojektowaną wersję można nabyć i grać czy też nosić na codzień. Cena ok. 250 złotych, więc dosyć tanio jak za markowe buty ze skóry. Jeszcze taniej na eBayu lub Amazonie, tam też większy wybór kolorów niż na allegro.

cons1 cons2
cons4

Poduszka Pieńkowej Damy

wtorek, Październik 20th, 2015

Po wpisaniu hasła „log pillow” w eBay wyskakuje nam taki oto produkt: fantastycznie wygladająca poduszka – imitacja kłody, pniaczka. Dostępne są praktycznie wszystkie „rodzaje drewna” w kształtach od czegoś, a la pufa po wałki pod głowę oraz wałki z gałęziami, a nawet listkami. Ceny niecałe 100 złotych po przeliczeniu, plus koszty przesyłki. Ciekawe, że takiego produktu nie ma jeszcze na allegro. Super pomysł na prezent.

log2

log1

log3

log4

Zombie krasnale ogrodowe

niedziela, Wrzesień 20th, 2015

Pomysł bardzo prosty, wykonanie takie sobie, ale efekt za to zajarzysty ! Dostępne na Allegro, eBay, i innych portalach, cena ok 60 złotych. Idealne na prezent dla młodych ludzi posiadających przydomowe ogródki ;].(szukaj pod hasłem „zombie gnome”).

krasnal1

krasnal4

krasnal3

krasnal2

Dice Ring

sobota, Wrzesień 19th, 2015

Dice Ring „kościopierścień” 😀 (zastrzegam sobie prawa do tłumaczenia !) to genialny w swej prostocie, użyteczności, oraz fajności gadżet. Powstał dzięki pomysłowi pewnego młodego inżyniera, oraz funduszom zebranym na Kickstarterze. Twórcom udało się zebrać ponad 300 000 $ (chcieli tylko kilkadziesiąt – na rozruch lini produkcyjnej). Jest to biżuteria idealna dla każdego geeka (fana Magic The Gathering czy D&D), ale nie tylko – ja osobiscie nie gram w te rzeczy – ale kiedy tylko dowiedziałem się ze można nabyć to za ok 20$ to od razu rzuciłem się na e-Bay. Tylko dlatego że jest to fajne i niedrogie i może się przydać. Dostępne również na Amazonie. Do Polski na Allegro jeszcze nie dotarły. Zerowe wyniki wyszukiwania są również na Aliexpress (no przynajmniej pod oryginalnymi nazwami marketingowymi czyli: Dice Ring oraz Critsuccess).

d10

dice_rings

Keyholder – użyteczność na codzień

poniedziałek, Wrzesień 14th, 2015

Keyholder to coś na co natknąłem się przedwczoraj. Kapitalny pomysł ! Do wyboru mamy rozmaite warianty, począwszy od wersji sakiewkowych/skórzanych aż po high tech – aluminiowe/skręcane. W każdym przypadku gadżet bardzo przydatny. Własnie zamówiłem na Aliexpresie za 3 tygodnie skończą się moje kłopoty z zawieruszonymi kluczami.

k2

k3

k4

k1

Buty do koszykówki Li Ning Dwane Wade

poniedziałek, Sierpień 24th, 2015

Chiny gonią stany. Stratedzy od spraw planowania rozwoju stwierdzili chyba że posiadanie solidnej marki obówniczej jest sprawą honoru narodowego – i całkiem możliwe e właśnie tak powstała ta firma. Dwane Wade – jedna z gwiazd NBA, od 2012 roku gra w w butach Li Ning. Gra też kilku innych zawodników. Li Ning zrobił też troje narodowe m. in. Argentyny i Hiszpani na olimpiadę w Londynie w 2012. Skoro grają to jakość i wygoda musza być na dobrym poziomie. Wideorecenzje „z użytkowania” na jutube mówią o tym samym – tak więc nie pozostaje nic innego jak tylko kupować. Tym bardziej ze Aliexpress oferuje ostatnio darmowe przesyłki do Polski – i tak model butów Wade „coś tam” możemy otrzymac za cenę ok 200 złotych – stosunek cena / jakość najlepsze na globalnym rynku, dziwi mnie tylko że na orlikach (które są moim głównym hobby ostatnio) wciąz króluje Nike i Adidas – bardzo drogie jak na nasze warunki, przypuszczam jednak że ta sytuacja potrwa już niedługo. No i jest baaardzo dużo modeli i wiele wygląda bardzo fajnie.

li ning wade

li ning3

li ning2

li ning4

Inkluzje inkluzje inkluzje !

środa, Sierpień 5th, 2015

Inkluzja to fachowy jubilerski termin określający to, że kiedyś żył sobie robaczek i wszedł w żywicę, i znaleziono go, i wypolerowano, i teraz jest piękny w bursztynie. Były cenione od setek lat, a kamienie z nimi osiągały zawrotną wartość. Dzięki nim powstał szlak bursztynowy. Barbarzyńskie tereny obecnej Polski łączyły i mieszały się kulturowo z Cesarstwem. Dziś dalej mamy te znaleziska, ale niestety wciąż są bardzo rzadkie i drogie. Super jest jednak to, że na aukcjach możemy napotkać tanie inkluzje syntetyczne / spreparowane. I mamy tutaj piękne owady, biedronki, stonki czy skorpiony. Mamy kwiaty, no i mamy elekronike tak jak w tym zajarzystym gifie z micro sd, pomysł niesamowicie prosty a jednoczesnie genialny ! Czyżby time travel ? (dinozaury nie wyginęły za sprawą meteorytu a z powodu nadmiernej turystyki „time travelerskiej”) ? (P.S. szukaj pod hasłami: „inclusion”, „amber”, „synthetic”, „bug””jewelery” itp.).

karta pamięci

JD303 SCORPION

inkluzje

bursztyn1